strona glowna

Jeśli chcesz dokonać wymiany lub zwrotu, wypełnij formularz, który znajduje się tutaj (formularz). Po wydrukowaniu i wypełnieniu formularza, dołącz do niego dowód zakupu (faktura/paragon) oraz produkt, który chcesz wymienić/zwrócić i wyślij całość na adres: @rchitektura-em,ul. Przyjażni 56, 84-215 Gowino. Aby wszystko było załatwione szybko i sprawnie, przed wysyłką najlepiej napisać do nas na adres sklep@malpadesign.pl z informacją o produkcie, który chcesz wymienić lub zwrócić. Na pewno znajdziemy dla Ciebie ciekawe rozwiązanie.

Chcesz zareklamować produkt? Napisz oświadczenie i opisz poniższe informacje. Do oświadczenia dołącz dowód zakupu (faktura/paragon) oraz reklamowany produkt i wyślij całość na adres: @rchitektura-em, ul. Przyjaźni 56, 84-215 Gowino. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14dni. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji – napisz do nas na adres sklep@malpadesign.pl. Wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do złożenia reklamacji potrzebne nam będą informacje takie jak: 1. Rodzaj zakupionego produktu (jaki wzór, rozmiar) 2. Data zakupu 3. Dowód zakupu – faktura/paragon 4. Opis reklamacji – co się stało, jaka może być przyczyna problemu, data wystąpienia 5. Rodzaj rekompensaty – wymiana wadliwego towaru na nowy, nieodpłatna naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. Następnie prosimy o odesłanie wadliwego produktu do nas na adres: @rchitektura-em, ul. Przyjaźni 56, 84-215 Gowino.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.